sunnuntai 30. syyskuuta 2012

  Minä - 3 kuukautta - elämä on juhla!

Isona minusta tulee moottoripyörailijä

todiste. 1

Broidi  antoi minulle lahjaksi vanhan harrikkansa. Mitä sillä voi tehdä? - heitellä sitä ja eipä juuri muuta. Maistoin sitä myös, mutta äiti kielsi, kuten kaiken muunkin hauskan noin yleensä. Onneksi pärrä on sentään osittain punainen, jee! Mutta se on vanha:(:(
.. jostain syystä saan kaiken aina käytettynä, taisi olla tähdet huonossa asennossa kun synnyin. Mun olisi pitänyt syntyä ensin. Minä kun rakastan kaikkea kiiltävää ja noille pojille tuntuis olevan ihan sama vaikka kama olis jostain mullan alta kaivettua.



No tässä mä nyt sitten olen sen pyörän kanssa. Kiva vähän käytetty syntymäpäivälahja...
Isona ostan oman harrikan ja näytän teille. Tai paremminkin joku rikas ostaa sen mulle,oletettavasti joku miespuolinen sopivasti höynäytettävä.
Nämä synttärit on ihan kivoja ajettelin pitää joka kk yhdet, jos vaikka saisin ihan uusiakin lahjoja. Jos ei auta niin pidän yhdet joka viikko, kyllä niillä silloin saletisti loppuu noi vanhat tavarat. Jos ei sekään auta alan huutaa, tai näyttää rumalta naamasta, kuten broidi sanoo mun vihaisena näyttävän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti