keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Äidin väsymys ja hölmöt jutut,- mitä niistä mulla on hampaat!


Aikaa on sitten kulunut viime tekstistä, mun joogi on väsynyt ja kipeä. Samoin tuo broidi ja mullakin vaan lima rohisee ees taas, rapakunnossa koko sakki.
Epäkiinnostavaa varmasti sinusta niin minustakin..on tärkeämpiä asioita kerrottavana kuten hampaat:) vaaleanpunaisten ikenien läpi on puskenut kaksi kulmahammasta, ne on upeat ja ennenkaikkea tissi on muuttumassa liharuoaksi tämän myötä. Äiti ei arvosta mun iloa yhtään, kumma juttu. Muutenkaan en ymmärrä äidin ongelmia, se kuvittelee että sen pitäisi voida tehdä jotain muuta mun viihdyttämisen lisäksi, miksi? On ihan oma syy jos väsyttää, kun koko ajan häsää jotain järjenvastaista. Näytän teille esimerkkejä joogini puuhista, näin joku puhekykyinen voi kenties raportoida äidin mielentilasta johonkin alan laitokseen.

todiste 1. Tikkaat (minua varten?)

prinsessan vaatetikkaat, ehdottoman tarpeellista..

todiste 2. Kuvani joka paikkaan
Ruustinna.

Ihme alttari!


 todiste 3. kodin muuttaminen punaiseksi

Pinkkiä














Tää on kuulemma fuxia.. joopa joo.



todiste 4. Eläinjumalien palvonta


Hirviä ja sarvikuonoja, get real mama,





Jänikset on ihan ok.




Kuvat kertonevat enemmän asian tilasta kuin minä osaan..
Piipaa piipaa..

Isla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti