keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Intiaanipäällikkö Istuva kani saa kutsun Itsenäisyyspäivän vastaanotolle?


Mä odotan. Ai mitäkö?
-No sitä kutsua sinne linnaan.
Ihan itse valitsin tän asun, mitä pidätte kanihatusta? Hirveen hieno!
Äiti sanoi että en voisi lähteä näin, mulla ei kuulemma ole housuja..
Jaa housut, onko ne nyt niin tarpeelliset.


Meille on siis tilattu uudet mekot niitä linnanjuhlia varten. Mua vaan vähän huolestuttaa se, että asuni on ihan samanlainen kuin ton mun joogin. Olisi ihan toivottavaa erottua palveluväestään.
Minun asuuni tietysti kuuluu kruunu, timantteja ja muuta bling bling-sälää, joten ehkä me erotutaan ainakin kimalluksen määrässä. Toivotaan että se häikäisee kuvaajat niin hyvin, että linnan upein puku titteli on taattu.

palvelusväen mekko


minun mekko <3





















Saako siellä itsenäisyyspäivän vastaanotolla muuten pukeutua punaiseen? Vai olisiko suotavaa hankkia sinivalkoiset samanlaiset ihan varmuuden varalta vain:)


Iloista itsepäisyyspäivää!

Isla

 ..tuli vielä mieleen, te jotka ihmettelette miksi menen linnaan muumimekossa. Muumit kuuluvat olennaisena osana sinne linnaan, olihan entinen emäntäkin kova muumifani. Ajettelin tiedustella siltä uudelta linnan herralta, mikä hahmo se haluaisi olla? Olen kyllä jo melkein päättänyt, että se saa olla Hemuli;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti