lauantai 22. joulukuuta 2012

The power of power napping



Olen varma että meitä on tässä maailmassa kahta lajia; uneliaita ja pirteitä.
Uneliaat =laiskoja ja leppoisia
Pirteät= tehokkaita ja pirullisia
arvaa kumpaa lajia edustan?

Kukaan ei huomaa miten raskasta on olla tällainen pirteä, koska se ei näy. Ihmiset vain luulee, että me ollaan muuten vain jotenkin takakireitä. No ne vartin tehounet ei kykene kaikkeen. (melkein kyllä:)
Jo syntyessä meidät jaotellaan kahteen, toiset vauvat vaan nukkuu, toiset ei. Kukaan ei tule sulle korvaamaan sitä nukkuessa menetettyä elämää. Sen voin entisen elämäni perusteella kertoa, olin silloin intialainen mies(ja ne on viisaita). - Näin väittää mun broidi ja se on usein oikeassa.

Nukahtaminen on tosi vaikeaa siinä saattaa kulua tunteja vain yrittäessä. Sitten otan ne vartin unet, syön toisen vartin ja taas nukun vartin. Tätä voi helposti jatkaa koko yön. Se on unen laadun kannalta tosi hyvä juttu. - Olettehan tekin varmasti lukenut niitä tutkimuksia, joiden mukaan varttia pidempään ei kannata nukkua kerralla, se syö tehoja.
The pover of pover napping is huge..uskokaa mua, sillä mulla riittää tätä virtaa. Toi aikuinen (tissi), pitäisi kyllä ladata, vaikka se onkin tätä samaa rotua. Se ei ole tajunnut tän unikuvion voimaa ja on vähän heikossa hapessa.

No mutta, kohtahan on joulu ja se on raskasta aikaa..varsinkin sen odotus, siis pienet unet sille:) Ne voin hyvin ottaa tässä kuusen alla silmät puolitangossa, niin että varmasti näen jos jotain tärkeää tapahtuu, tulee pukki tai joku muu;)


Rauhallista joulua sinulle, minun ensimmäistäni.

t. pikku-kärppä, Isla








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti